Τιμοκατάλογος....αγάπης και προσφοράς



Προχθές ο μικρός Γιάννης μπήκε στη κουζίνα την ώρα που η μητέρα του ετοίμαζε το βραδυνό της οικογένειας. Την πλησίασε και της έδωσε μια σελίδα απο το τετράδιο του για να διαβάσει κάποια πράγματα που είχε γράψει. Η μητέρα του σκουπισε τα χέρια της, πήρε το χαρτί και ξεκίνησε να διαβάζει


  • Για το συμμάζεμα του δωματίου μου 2 Ευρώ
  • Για το πέταγμα των σκουπιδιών 2 Ευρώ
  • Για τους βαθμούς μου 5 Ευρώ
  • Για το κουβάλημα από το Super market 5 Ευρώ
  • Σύνολο που μου χρωστάς : 14 Ευρώ

Όταν εκείνη τελείωσε το διάβασμα, κοίταξε το γιο της που περίμενε με ανυπονησία και για λίγο ξέφυγε ο νους της στα περασμένα. Υστερα, πήρε ενα άλλο κομμάτι χαρτί, στυλό και έγραψε τα παρακάτω

  • Για τους εννέα μήνες που σε κουβαλούσα στη κοιλιά μου  Δωρεάν
  • Για τις ατέλειωτα βράδια που ξενυχτούσα στο προσκεφάλι σου να σε προσέχω και να σε φροντίζω  Δωρεάν
  • Για όλα τα δάκρυα και τη κούραση που μου προκάλεσες όλα αυτά τα χρόνια  Δωρεάν
  • Για τα παιχνίδια, το φαγητό, το σχολείο, τα ρούχα  Δωρεάν
  • Αν τα προσθέσεις αυτά το κόστος της αγάπης μου είναι Δωρεάν

Οταν ο μικρός τέλειωσε να διαβάζει όσα του είχε γράψει η μητέρα του, γέμισαν δάκρυα τα μάτια του. Την κοίταξε βαθιά στα μάτια και της είπε

  • Μαμά στα σίγουρα σ αγαπώ

Μετά πήρε το στυλό και με μεγάλα γράμματα έγραψε στο δικό του χαρτί τα παρακάτω λόγια

  • Ξεπληρώθηκαν στο ακέραιο